Made by brain damage. Icon from reviviscent. colors from colourlovers. inspired by me lol.
camera
A girl named Fatin Fatihah was born on 11th September 1994. She loves cake very much. Currently single but she doesn't care of it much because she trusts that Allah will give her someone one day. Assalamualaikum~

home facebook + follow
Keputusan F? January 09, 2012




Assalamualaikum.Tengah hari tadi F beli nombor pin UPU #ramai org la .F balik rumah buka laman web upu.F masuk utk fasa 2.Mula-mula isi ok lagi.Bila tengok ada 8 ruangan utk pilihan program pengajian,F jadi ragu-ragu utk lengkapkan kotak tu.F tanya ayah #ayah suruh tanya cikgu .Nanti F cuba tanya kakak F dulu macam mana.F taknak buat keputusan yg terburu-buru #ni berkaitan dgn masa depan F .Baru tadi F baca entri Bihya tentang tips utk sambung belajar.Bagus juga entri dia sebab F dapat tau serba sedikit tentang diploma,matriks dan lain-lain.Sekarang ni F dah isi borang matriks.Borang ipta tak lengkap lagi.F akan cuba isikan semua borang tu mengikut subjek yg F belajar di tingkatan 5.Harap-harap F buat keputusan yg betul.Keputusan yg F buat tu bergantung pada result spm jugak kan.Jadinya sekarang F kena lebihkan berdoa agar apa yg F inginkan selama ni akan menjadi kenyataan #cepat atau lambat .Setakat tu sahaja.Kbaii