Made by brain damage. Icon from reviviscent. colors from colourlovers. inspired by me lol.
camera
A girl named Fatin Fatihah was born on 11th September 1994. She loves cake very much. Currently single but she doesn't care of it much because she trusts that Allah will give her someone one day. Assalamualaikum~

home facebook + follow
A Happy Lifestyle :D January 12, 2012
 

Assalamualaikum.Cuaca kat tempat F ni makin sejuk sebab setiap hari hujan.Biasalah tu kan #rahmat :D Tapi nak jemur kain satu hal.Cuaca mendung #cahaya matahari takde.Lambatlah sikit nak tunggu kain kering.Senang F sangkut je kain-kain kat bawah kipas.Tahanlah sikit daripada tak kering langsung.Haritu abang F bagitau yg kawan F dah mula kerja.F terharulah sebab dia dah kerja.Dulu F pernah cakap yg F nak fikir dulu pasal kerja ni kan.F dah buat keputusan yg F taknak bekerja.F ingat lagi sewaktu belajar kat sekolah F ade cakap lepas abis spm F nak rehat kat rumah.Haa sekarang F dah pun berehat dekat rumah #sambil buat kerja rumah.Ayah F cakap ni lah masanya utk F relaks-relaks dulu sebelum sambung belajar.Betul jugak kan.


Semalam F taktau nak buat ape.F sign up weheartit pastu tumblr.Tak sampai 1jam F delete semua akaun tu.Kadang-kadang F tengok movie dalam psp.Nak main game rase tak syok sebab F tak tambah lagi game baru.Tengok betapa bosannya F dengan semua benda tu.Yg penting F tak delete akaun blog kan :D Setakat tu sahaja utk harini.Kbaii