Made by brain damage. Icon from reviviscent. colors from colourlovers. inspired by me lol.
camera
A girl named Fatin Fatihah was born on 11th September 1994. She loves cake very much. Currently single but she doesn't care of it much because she trusts that Allah will give her someone one day. Assalamualaikum~

home facebook + follow
Goodbye school. Hi JOB? January 03, 2012
Assalamualaikum.Hari ni F ade masalah dengan perut #datangbulan.Hari ni jugak hari pertama sesi persekolahan untuk tahun baru.F rindu nak pergi sekolah.Masuk kelas,jumpa kawan-kawan dan cikgu-cikgu.Sekarang F mengaku perkara yg tk boleh F lupakan ialah waktu persekolahan.Betul apa yg cikgu F cakap.Sekolah adalah segala-segalanya.Bagi F,pahit manis semuanya ada semasa F belajar kat sekolah dulu.

Tapi tu semua dulu.Sekarang F kena berhadapan dengan dunia luar.Masih banyak lagi yg F kena lalui sebagai seorang pelajar lepasan SPM.Adakah F kena duduk di rumah atau mencari pekerjaan?Cakap pasal kerja ni kan,tadi kawan F tanya sama ada F nak kerja atau tak.Sampai sekarang F taktau jawapannya.Nak atau taknak?F runsing sebab F takde pengalaman bekerja.Tapi tak salah kan kalau F mencuba.Petang tadi F nampak kawan sekelas F cuci pinggan kat kedai makan.F rasa kesian kat dia sebab dia masih muda!Tak salah kalau nak kerja,cari duit tapi F rasa waktu muda-muda macam ni la dia patut tambah ilmu #masuk kelas komputer ke,menjahit ke.Apa-apa pun F memang tak bersedia nak bekerja.Tu je yg F nak bagitau.Kbaii