Made by brain damage. Icon from reviviscent. colors from colourlovers. inspired by me lol.
camera
A girl named Fatin Fatihah was born on 11th September 1994. She loves cake very much. Currently single but she doesn't care of it much because she trusts that Allah will give her someone one day. Assalamualaikum~

home facebook + follow
Facebook? January 04, 2012

Assalamualaikum.Tadi F guna facebook abg F.F tengok profil kawan-kawan F.Semuanya dah berubah.Secara tak sengaja F baca status kawan F.Dia cakap pasal rakan muda.Bulan december lepas budak-budak rakan muda pergi mentakab.F terkedu sebab F taktau langsung pasal benda ni.F pun ahli rakan muda jugak.Apasal diorang tak bagitau F.Mentang-mentang F dah tutup facebook,senang-senang la F taktau.Facebook je ke tempat nak bagitau segala-segalanya?F tau banyak hal dalam facebook.Kawan F dari sekolah lain dapat pergi PLKN.Makin lama F fikir pasal facebook,makin geram F rasa.Kalau boleh F taknak buka langsung facebook.F nak lupakan semua perkara yg berkaitan dengan facebook #termasuk kawan-kawan F.Kenapa F begitu kejam sampai nak lupakan diorang semua!F ada ramai kawan tapi kenapa F rasa sunyi!F nak lari dari diorang!Lagi F fikir pasal diorang,F rasa sakit hati!