Made by brain damage. Icon from reviviscent. colors from colourlovers. inspired by me lol.
camera
A girl named Fatin Fatihah was born on 11th September 1994. She loves cake very much. Currently single but she doesn't care of it much because she trusts that Allah will give her someone one day. Assalamualaikum~

home facebook + follow
Intro December 14, 2011


Assalamualaikum.F dah lama tak update blog lama.Sekarang ni F buat blog yg baru.Kenapa?F tak ade alasan nak bagi.Blog F yg lama tu F simpan dalam laci meja.Siap berkunci lagi taknak bagi orang curi.F tak buat lawak bodoh tau.Lepas dah lama F tak update nie rasa banyak la pulak cerita yg ingin F sampaikan.F taklah cerita semua.Letih tangan F nak type satu per satu.F baru je balik dari Perak dan Melaka.Maklumlah musim cuti sekolah.Keluarga F ajak pergi jalan-2 untuk menyambut kemerdekaan F.Apa tu?F kan lepasan SPM tahun 2011.Sekarang ni F tengah tunggu untuk ambik kursus.Kursus apa?Macam-2.Kalau boleh F nak ambik yg menarik sahaja contohnya ICT dan memasak.Tu sahaja untuk hari ni.Kbai 


Iklas dari,Flicious
Tuesday,14 December 2011