Made by brain damage. Icon from reviviscent. colors from colourlovers. inspired by me lol.
camera
A girl named Fatin Fatihah was born on 11th September 1994. She loves cake very much. Currently single but she doesn't care of it much because she trusts that Allah will give her someone one day. Assalamualaikum~

home facebook + follow
Entry baru datang! December 31, 2011

Assalamualaikum.Entry kali ni F nak bagitau yg F puasa hari ni dan esok.Kenapa F pilih tarikh-tarikh tu? 31 dec 2011 dan 1 jan 2012 #penamat dan pembuka tahun.Mungkin ade juga blogger yg turut berpuasa dan nak buat macam F.Marilah!Apa yg F harapkan agar F dapat bertahan untuk sehari ni.Bukan apa,F tinggal dengan adik-beradik F dalam rumah ni.Macam-macam kerenah diorang buat nanti.Lain la kalau F duduk sorang-sorang.

#taken from weheartit


Malam semalam F pergi beli satay,rangka ayam dan air kat pasar malam bersama kakak.Kami pergi kedai handphone  #kedai yg sama masa F beli telefon.Akak F tinjau-tinjau handphone kat situ akhirnya dia beli Blackberry Curve 8520 berharga RM-tut.Malam tu F cuba tengok dalam handphone tu.F rasa kekok bila tekan-tekan.Maklumlah F punya handphone touch screen #bukan membangga diri,memang kenyataan.F dah habis tulis untuk subuh ni.Ada cerita lain F akan update.Kbai