Made by brain damage. Icon from reviviscent. colors from colourlovers. inspired by me lol.
camera
A girl named Fatin Fatihah was born on 11th September 1994. She loves cake very much. Currently single but she doesn't care of it much because she trusts that Allah will give her someone one day. Assalamualaikum~

home facebook + follow
Kek Cawan December 17, 2011


Assalamualaikum.Pagi tadi sampai la ke petang F buat kek cawan ataupun cupcake.Tu versi English punya.Kek cawan ape?F pun tak tau kek cawan perisa ape tu.Yang penting kek cawan tu ade la rasenya.F teringin nak buat kek cawan ni sebab cikgu BI F selalu jugak la bagi kat kawan-2 F.F pun rase la.Memang sedap.Ada satu benda yg membuatkan F gemar sgt dengan kek cawan ni iaitu icing dia.Ala cream yg mcm-2 kat atas kek tu la.Pelbagai warna dan corak ada.Memang kreatif kan sape yg hias-2 icing tu.Malangnya F tak dapat buat icing tu.Puas F cari spray icing tu kat kedai-2 tapi tak jumpa.Nak buat sendiri icing tu tak boleh sebab F takut tak menjadi.Jadinya kek cawan F tu dimakan tanpa icing.Okayy ape kan?Sebelum tu F nak bagi tau sikit yg F buat kek cawan ni mengikut resepi dalam laman web www.myresepi.com.Itu saja.Kbai


Ikhlas dari,Flicious
Saturday,17 December 2011